12 Nisan 2012 Perşembe

country tarzı dekorasyon

Uzun zamandır bu tarza karşı bir ilgim var ,nerede bi  English home  mağazası görsem  hemen girip bakıyorum  ve inanılmaz güzel şeyler var hem ev dekorasyonuyla ilgili hemde farklı objeler ooo çeşet çeşit  biz bayanlar güzel ne görsek dayanamıyoruz :)doğrusu alışverş olsunda gezelim de neyse bu ve buna benzer şeyler mumlar vardı mumlardanda aldım mum hastasıyım:)resmen birde bazı kumaşlar aldım onlarında dikişini bitireyim çarşaf takımı yaptım ... resimlerini yüklicem sonra görüşmek üzere:)) sevgilerle


 

4 yorum:

  1. yorumun icin cok tsk ederim :) cok cici bir sayfan var ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim çok teşekkür ederim yine gel yine beklerim:))))

      Sil
  2. merhaba ziyareti iyadeye geldim gelmişkende bloğunu gezdim tam benlik beğendim güzel sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler asiye hanım hoşgeldiniz sizin blogunuzda çok güzel sevgilerle

      Sil