29 Ağustos 2013 Perşembe

Elimdeki ciciler ve biraz benden

Uzun zaman sonra hepinize selam ve sevgilerimi sunuyorum kabul edin :) Biliyorsunuz 5 ay önce doğum yaptım ve mecburen hem işlere ,hem bloğuma ara vermek zorunda kaldım ama güzel bir araydı bu :))
Neyse sizleri ve blogu çok özledim canlarım bugün yayında diktiklerimden birseyler değil alıpta kullanamadığım cicilerimi satıyorum .İlgilenenler benimle iletişime geçebilirler ...
 mail adresimden ismahan2585@hotmail.com hepinize kocaman kocaman sevgilerimle





1kez giyildi m beden 25 tl





Hiç giyilmedi m beden 20 tl


Hiç giyilmedi m beden 20 tl


Hiç giyilmedi 38 beden pudra tül etek 25 tl


Hiç giyilmedi 38 beden elbise 30 tl

4 yorum:

  1. merhaba elbiseler ve buluzlar harika tam benlik sevgiler il elbise benim tarzımın dışında sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yeni takipçinizim bana da beklerim :)

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Nebihan hanım hemen geliyorum :)

      Sil